همش تقصیر تو بود


(¯`°•.♥ONLY LOVER♥.•°´¯)

آسمان وقف نگاهت عشق من مانده ام چشم به راهت عشق من هرکجاهستی و باشی گویم که خداپشت وپناهت عشق من

همش تقصیر تو بود بد کردم با خودم

                 خوب بودم بی تو تا وقتی که عاشقت شدم

همش تقصیر تو بود دل بریدم از همه دنیای بد تو برام جهنمه

               همش تقصیر تو بود اگه غمگین و بی صدام

اگه جز دلواپسی چیزی نمونده برام

                همش تقصیر تو بود بی خاطره بشم

از دلبستن به تو چه دردی میکشم

         همش تقصیر تو بود اگه از تو موندم جدا

دلخوش کنم به دعا یا ناامیدشم از خدا

            تقصیر تو بود که من به تو وابسته شدم

کوه غصه بودم اما بی تو شکسته شدم

               بگو دلیل دلکندنت از عشقمون چیه

باعث این جدایی ها مقصرش کیه؟؟



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: اشعار عاشقانهدست نوشته هااشعار غمناک
چهار شنبه 20 مهر 1390| 17:12 |عاشق تنها| |

❊ ❋ ╰☆╮ ✡ ❂ -‘๑’-❊ ❋ ╰☆╮ ✡ ❂ -‘๑’-❊ ❋ ╰☆╮ ✡ ❂ -‘๑’-

ϰ-†нêmê§